Reelegeixen Dilmé president comarcal d'UDC al Baix Empordà
(El Punt. ).
Dossier de premsa
Resum:
Xavier Dilmé, regidor a l'Ajuntament de la Bisbal i diputat, ha estat reelegit, per unamimitat, president comarcal d'Unió del Baix Empordà per un altre mandat de quatre anys.
