Guies de lectura
Image

No perdem el nord

(El Punt Avui. ).
Dossier de premsa

Resum:

Fa més set anys que visc a l'Empordà, i dirigeixo un hotel en aquesta zona. Escric en nom de la trentena de treballadors que col·laborem a l'hotel Castell d'Empordà i que ( ara per ara9 estem en seriós risc de perdre la nostra font de treball.