No perdem el nord
(El Punt Avui. ).
Dossier de premsa
Resum:
Fa més set anys que visc a l'Empordà, i dirigeixo un hotel en aquesta zona. Escric en nom de la trentena de treballadors que col·laborem a l'hotel Castell d'Empordà i que ( ara per ara9 estem en seriós risc de perdre la nostra font de treball.
