Al nord, al sud o enlloc
(Diari de Girona. ).
Dossier de premsa
Resum:
Sóc nouvinguda a la Bisbal des fa uns tres anys i es pot dir que pràticament des que vaig arribar sento parlar de la varinat de la bisbal.
Resum:
Sóc nouvinguda a la Bisbal des fa uns tres anys i es pot dir que pràticament des que vaig arribar sento parlar de la varinat de la bisbal.