Guies de lectura
Image

La Bisbal torna a acollir el millor tennis femení

(Diari de Girona. ).
Dossier de premsa

Resum:

Ahir es van disputar al Club Tennis la Bisbal Centre Esportiu els 16 partits de la primera ronda de la fase prèvia del V Torneig Internacional de Tennis Femení Solgironès. La jornada va arrancar a les deu del matí i es va allargar fins gairebé les set de la tarda.

Dels 4 partits del primer torn, va destacar la victòria de la barcelonina Guiomar Maristany sobre la jugadora del Regne Unit Emily Webley-Smith per un convincent 6/2 6/0. Un dels partits de la jornada el van disputar la jugadora gallega Jessica Bouzas i la russa Valentina Ivakhenko, on l'última es va acabar imposant per un ajustat 3/6 7/5 10/8. Vora les dotze del migdia començaven els partits de segon torn amb dos enfrontament...

Font de l'article:
https://www.diaridegirona.cat/esports/2021/05/10/bisbal-torna-acollir-millor-tennis/1104556.html?utm_source=rss