Guies de lectura
Image

La tramuntana fa caure elements de la futura estació de busos de la Bisbal

(Diari de Girona. ).
Dossier de premsa

Resum:

La tramuntana que ha bufat aquesta setmana ha fet caure elements de la futura estació de d'autobusos de la Bisbal d'Empordà.

Una de les planxes es va desprendre dimarts a la nit a causa del fort vent i els Bombers [https://www.diaridegirona.cat/tags/bombers-de-la-generalitat.html]van haver d'actuar.Van rescatar alguns elements que voleiaven i van fixar-ne la resta.

Aquest equipament està situat a la carretera de Cruïlles de la Bisbal i ha d'entrar en funcionament el 27 de març. [https://www.diaridegirona.cat/baix-emporda/2021/03/18/bisbal-podra-estrenar-nova-estacio/1094938.html]

Les obres, cofinançades amb un fons FEDER, han comptat amb una inversió d'un milió d'euros.

Font de l'article:
https://www.diaridegirona.cat/baix-emporda/2021/03/19/tramuntana-caure-elements-futura-estacio/1095206.html?utm_source=rss