Guies de lectura
Image

«Estem molt contents de poder seguir somiant amb el Bisbal jugant a l'EBA»

(Diari de Girona. ).
Dossier de premsa

Resum:

La que havia de ser una temporada històrica per al Bisbal Bàsquet, amb el debut a la lliga EBA [https://www.diaridegirona.cat/esports/2020/06/16/sol-girones-bisbal-basquet-salt/1048197.html], la quarta divisió espanyola, ha acabat amb èxit, la permanència, però amb el disgust de no haver pogut sentir l'escalf de l'afició al pavelló Vell. La pandèmia ha obligat a una campanya molt estranya, amb la lliga arrencant tard i amb moltes aturades. Però ha acabat bé, amb l'equip certificant la continuïtat a la categoria «per poder seguir somiant», com deia ahir el president Joan Bassa. A falta de tres jornades el Bisbal ja sap que l'any que ve tornarà a jugar a l'EBA [https://www.diaridegirona.cat/...

Font de l'article:
https://www.diaridegirona.cat/esports/2021/03/18/contents-seguir-somiant-bisbal-jugant/1095008.html?utm_source=rss