La Policia de la Bisbal deté tres persones quan fugien de robar a la deixalleria
(Diari de Girona. ).Resum:
La Policia Local de la Bisbal d'Empord [https://www.diaridegirona.cat/tags/policia-local-de-la-bisbal-d-emporda.html]à ha detingut tres persones per robar a la deixalleria municipal.
Els fets es remunten a diumenge a la tarda quan un testimoni va veure a veure com dues persones saltaven la tanca perimetral de l'equipament, mentre que una tercera s'esperava a l'exterior amb un vehicle, on carregava tot el material robat.
El veí va alertar a la Policia Local que ràpidament va desplaçar-se fins al lloc, però els lladres van intentar fugir amb el vehicle carregat amb la ferralla. Finalment, el desplegament de patrulles va permetre interceptar-los passat Corçà, quan ja havien sortit de la...
Font de l'article:
https://www.diaridegirona.cat/baix-emporda/2021/02/11/policia-bisbal-dete-tres-persones/1088540.html?utm_source=rss
