Afronten el tram nord de la via verda de Figueres a Verges
(El Punt. ).Resum:
El Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya ja afronta el tram nord de la via verda entre Figueres i Verges, paral·lela a la carretera C-31, en el tram que enllaçarà Figueres i Vilamalla. L’obra anirà a càrrec de la Generalitat, que hi destinarà 1.342.026 euros, i seran els ajuntaments de Figueres, Vilamalla i el Far els que n’assumiran el manteniment. El projecte, globalment, vol enllaçar Figueres amb el Baix Empordà en bicicleta, i aquestes obres que s’iniciaran enguany corresponen al tram més al nord. Avui acaba el termini de presentació d’ofertes d’empreses que es volen encarregar de construir-lo. Les obres duraran sis mesos.
El recorregut és el resultat,...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/territori/article/12-infraestructures/1908596-afronten-el-tram-nord-de-la-via-verda-de-figueres-a-verges.html
