Una seisantena de persones participen a les visites d'estiu
(Diari de Girona. ).
Dossier de premsa
Resum:
L'Ajuntament de la Bisbal s'ha mostrat satisfet per l'èxit assolit en la seva primera edició de les visitesd'estiu on s'han inscrita 59 persones, sifra que s'assimila a l'obtinguda per poblacions que també fan l'activitat.
