Massa temps per a l'especulació
(El Punt. ).
Dossier de premsa
Resum:
De segur que molts dels alts càrrecs en la gestió elèctrica i del govern d'aquest país no tenen coneixement, o se n'han oblidat, de la nevada que, si la memòria no em traeix, va paralitzar la província de Girona l'any 1947 o 1948, no ho recordo exactament. Als carrers de la Bisbal d'Empordà, hi havia més de cinquanta centímetres de neu, i al carrer de Santa Llúcia (el meu carrer) moltes portes varen quedar totalment tapades de neu pels efectes del vent.
