La Bisbal clausura l'espai per dipositar-hi les restes de poda
(Diari de Girona. ).
Dossier de premsa
Resum:
'Ajuntament de la Bisbal ha decidit clausurar l'espai especial que havia habilitat per aportar-hi restes de poda de jardineria particular producte de la nevada del 8 de març. Aquesta decisió ve motivada pel fet que les aportacions extraordinàries han baixat significativament en els darrers dies.
