Afirmen que no s’ha suspès els policies locals de la Bisbal
(El Punt. ).
Dossier de premsa
Resum:
Tots x la Bisbal va acusar ahir el govern municipal, format per ERC, la CUP i La Bisbal En Comú, de “mentir” i va assegurar que els dos policies locals acusats d’actuar de forma “desproporcionada” dissabte passat no han estat suspesos en cap moment.
