Es despullen per reclamar un pavelló nou
(El Punt Avui. ).
Dossier de premsa
Resum:
Unes quantes noies de l'equip sènior femení de bàsquet de la Bisbal d'Empordà s'han apuntat a les reivindicacions per un pavelló nou de manera ben suggeridora:
