La Bisbal amplia el camí d'accés al cementiri i n'amplia l'aparcament
(Diari de Girona. ).
Dossier de premsa
Resum:
L'Ajuntament de la Bisbal d'Empordà ha iniciat els treballs d'ampliació del camí d'accés al cementiri municipal i de la zona d'aparcament d'aquest equipament. Aquests treballs són possibles gràcies a la cessió gratuïta de 3.157,15 metres quadrats de sòl efectuada per la família fins ara propietària d'aquests terrenys. Actualment, l'entrada al camí des de la carretera GIV-6441 de Fonteta a la Bisbal fa només 4 metres d'amplada en el seu tram inicial, la qual cosa dificulta l'existència de dos sentits de circulació.
