Guies de lectura
Image

oriol Colomé triomfa a la Bisbal

(Diari de Girona. ).
Dossier de premsa

Resum:

La Bisbal d'Empordà va obrir la temporada de ciclisme de carretera a les comarques gironines amb el Cinturó Ciclista Baix Empordà que també era Memorial Antonio Fernàndez.