oriol Colomé triomfa a la Bisbal
(Diari de Girona. ).
Dossier de premsa
Resum:
La Bisbal d'Empordà va obrir la temporada de ciclisme de carretera a les comarques gironines amb el Cinturó Ciclista Baix Empordà que també era Memorial Antonio Fernàndez.
