Guies de lectura
Image

Anglès ha de demanar una bestreta per pagar nòmines

(El Punt. ).
El Punt Avui. Comarques Gironines 17-02-2012 Pàgina 12
Dossier de premsa

Resum:

L'Ajuntament d'Anglès es va adreçar ahir al Consell Comarcal de la Selva per demanar una bestreta que li permeti assegurar el pagament de les nòmines dels treballadors municipals (la plantilla és de 54 persones), almenys fins al mes d'abril, segons va explicar ahir l'alcalde, Pere Espinet (PAU). L'alcalde té previst convocar una reunió informativa aviat per explicar als veïns la complicadíssima situació financera de l'Ajuntament. “Ens pensàvem que estava tot pagat quan vam entrar, i cada dia ens trobem sorpreses”, va dir ahir Espinet.

Una de les últimes “sorpreses” que Espinet diu que s'han trobat és que la Generalitat els reclama 400.000 euros en concepte de contribucions especials que els...

Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/3-politica/17-politica/507922-angles-ha-de-demanar-una-bestreta-per-pagar-nomines.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=mes&utm_source=rss&utm_medium=mes&utm_campaign=rss