El Ter Brugent vol mancomunarla deixalleria
(El Punt. ).Resum:
Els municipis d'Amer, Anglès, la Cellera de Ter i Sant Julià del Llor i Bonmatí volen mancomunar el servei de la deixalleria per reduir despeses. Actualment cadascun dels municipis té una deixalleria pròpia i es vol centralitzar aquest servei a la Cellera de Ter (segons una proposta del Consell Comarcal). Actualment el servei de deixalleria costa a l'Ajuntament d'Anglès uns 50.000 euros l'any, que és el que factura el Consell Comarcal, a través de l'empresa Nora.
Després d'una primera proposta dels ajuntaments implicats, el Consell Comarcal ha presentat un estudi que s'ha d'acabar de valorar. A més, des de la Cellera també es van presentar una sèrie de condicions per poder tirar endavant la...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/1-territori/13-serveis/506757-el-ter-brugent-vol-mancomunarla-deixalleria.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=mes&utm_source=rss&utm_medium=mes&utm_campaign=rss
