Anglès organitza la seva pròpia rua de la victòria futbolística
(El Punt. ).Resum:
L'Anglès quedar campió del grup 17 de segona regional després d'un final de lliga molt apretat amb el Breda. Es va celebrar amb una rua ( no tant sols el Barça fa rues ) el mateix dia i a la mateixa hora que la “culerada” omplia el carrers de Barcelona. La cosa no va acabar, evidenment, amb cap concert de la Shakira ni res que s'assembli. es va fer un pica pica al camp municipal d'Anglès, unes fotos, es van tirar petards i cohets, es van obrir ampolles de xampany i tots contents cap a casa. Son modestos.........
La gracia de l'assumpte es que això s'ha aconseguit amb un equip de nanos molt joves i sense calers de cap esponsor
Font de l'article:
http://www.elpunt.cat/noticia/article/2-societat/5-societat/419091-angles-organitza-la-seva-propia-rua-de-la-victoria-futbolistica.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=mesSocietat&utm_source=rss&utm_medium=mesSocietat&utm_campaign=rss
