Neix la Tossuts d'Anglès: Més penyes del Girona se sumen a la causa
(Diari de Girona. ).Resum:
El que va començar sent una broma entre «set o vuit socis i abonats que ens coneixíem del poble o rodalies i ens trobàvem a Montilivi» s’ha acabat convertint en una nova penya. «Al principi érem uns 30 socis i ja superem els 150. Amb la creació de la nostra penya, volem ajudar a fer créixer la massa social del club. La Tossuts d’Anglès no pretén ser exclusivament una penya del poble, tenim molts socis d’Amer, la Cellera, Bonmatí, Osor... Volem abastar tota la Vall», explica Barnada. El president de la Penya Tossuts d’Anglès destaca alguns dels esdeveniments que han organitzat fins ara com el Torneig Anual de Penyes o el Concurs d’Arrossos i el Torneig Mundial de Tocs de Pilota que es van dur...
Font de l'article:
https://www.diaridegirona.cat/girona-fc/2025/11/13/neix-tossuts-dangles-mes-penyes-123651088.html
