Incendi a la cuina d'una casa d'Anglès
(Diari de Girona. ).
Dossier de premsa
Resum:
Ensurt poc abans de la mitjanit de dimarts a Anglès. Es va declarar un incendi en una casa del carrer de Sant Miquel.A la zona s'hi va desplaçar la Policia Local d'Anglès i els Bombers. Aquests últims van desplaçar una dotació i en arribar, ja es van trobar el foc gairebé apagat.Els mateixos veïns i la Policia Local havien sufocat les flames de la cuina de la casa.Els Bombers van repassar els punts calents i van fer una revisió. A dins van comprovar que ja no hi quedava fum i van donar el foc per extingit i el servei per finalitzat.El succés va acabar sense ferits.
Font de l'article:
https://www.diaridegirona.cat/selva/2025/06/26/incendi-cuina-duna-casa-dangles-119076069.html
