“Hem reduït molt el deute i ja ens podem permetre fer inversions”
(El Punt. ).Resum:
Jordi Pibernat és alcalde d’Anglès des del 2021, quan la batllessa Àstrid Desset va deixar el consistori per entomar noves responsabilitats en l’Administració Oberta de Catalunya. En les eleccions del 2023, els ciutadans van donar plena confiança a Pibernat per administrar la vila, ja que va aconseguir onze regidors de tretze; majoria absoluta amb dos regidors més que en les eleccions anteriors.
Aquest any han augmentat el pressupost en gairebé 900.000 euros. A què es destinaran aquests diners?Hem pogut augmentar una mica els ingressos sense incrementar la despesa i això ens permet assegurar els serveis existents i realitzar noves inversions. Fins ara no havíem tingut marge per invertir, pe...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/politica/article/17-politica/2511281-hem-reduit-molt-el-deute-i-ja-ens-podem-permetre-fer-inversions.html
