Vuit hores d’electrònica, demà al Bug d’Anglès
(El Punt. ).Resum:
El Bug, la mostra de música electrònica i arts digitals de la Selva, celebrarà demà, dissabte, la seva segona edició a l’antiga fàbrica Burés d’Anglès, amb vuit hores de concerts i sessions de discjòquei, entre les 10 de la nit i les 6 del matí. El Bug [http://bugfestival.cat/] està organitzat per l’Associació Vàlvula, i les entrades anticipades es poden adquirir a través d’ Eventbrite.es [http://www.eventbrite.es/e/entradas-bug-2022-408079255037] (10 euros). A taquilla tindran un preu de 15 euros.
La cantant Neisha hi presentarà el seu EP Dolcesa Bruna, una proposta que fusiona ritmes urbans i poesia catalana de diferents èpoques, i el productor barceloní ETM incorporarà l’imaginari de ...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/cultura/article/19-cultura/2219476-vuit-hores-d-electronica-dema-al-bug-d-angles.html
