Toni Clarà, nou president d’ERC Ter-Brugent
(El Punt. ).Resum:
Els republicans d’Amer, Susqueda, Sant Julià del Llor i Bonmatí, la Cellera de Ter, Osor i Anglès han constituït una nova secció local d’ERC, presidida per l’exregidor de Cultura i Joventut d’Amer Toni Clarà. El partit diu que permetrà donar respostes conjuntes i coordinades a les dificultats de la subcomarca selvatana, per beneficiar tots els veïns del Ter-Brugent. Clarà, en assumir la presidència, va agrair la feina feta fins ara per Carme Ruano, i va anunciar que vol “confeccionar un nou equip transversal i sòlid, amb molta feina i nous projectes, però amb moltes ganes de contribuir a la millora del territori”.
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/politica/article/17-politica/2134258-toni-clara-nou-president-d-erc-ter-brugent.html
