Emotiu adeu d’Àstrid Desset al ple d’Anglès
(El Punt. ).Resum:
Àstrid Desset (Junts per Anglès) va renunciar ahir a l’alcaldia en un ple extraordinari telemàtic per incorporar-se a l’Administració Oberta de Catalunya com a directora. Visiblement emocionada, va explicar que, tot i que no és un càrrec incompatible, havia decidit renunciar a l’alcaldia perquè vol molta dedicació als ajuntaments i administracions del país per ajudar a digitalitzar-los. “Hem fet sis anys de camí plegats, amb un equip de govern que heu estat amics que m’heu fet el camí planer i m’heu fet aprendre moltes coses”, va dir. I va reblar: “El meu lema és: gaudiu del camí, i jo l’he gaudit tot i els moments difícils, sobretot pel Glòria i la pandèmia.”
L’encara alcaldessa va fer un ...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/politica/article/17-politica/2002860-emotiu-adeu-d-astrid-desset-al-ple-d-angles.html
