Guies de lectura
Image

Emotiu adeu d’Àstrid Desset al ple d’Anglès

(El Punt. ).
El Punt Avui. Girona 20-07-2021, Pàgina 23
Dossier de premsa

Resum:

Àstrid Desset (Junts per Anglès) va renunciar ahir a l’alcaldia en un ple extraordinari telemàtic per incorporar-se a l’Administració Oberta de Catalunya com a directora. Visiblement emocionada, va explicar que, tot i que no és un càrrec incompatible, havia decidit renunciar a l’alcaldia perquè vol molta dedicació als ajuntaments i administracions del país per ajudar a digitalitzar-los. “Hem fet sis anys de camí plegats, amb un equip de govern que heu estat amics que m’heu fet el camí planer i m’heu fet aprendre moltes coses”, va dir. I va reblar: “El meu lema és: gaudiu del camí, i jo l’he gaudit tot i els moments difícils, sobretot pel Glòria i la pandèmia.”

L’encara alcaldessa va fer un ...

Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/politica/article/17-politica/2002860-emotiu-adeu-d-astrid-desset-al-ple-d-angles.html