Àstrid Desset entra al govern i deixa l’alcaldia d’Anglès
(El Punt. ).Resum:
El govern de la Generalitat ha nomenat l’alcaldessa d’ Anglès [http://www.angles.cat] , Àstrid Desset, directora de l’Administració Oberta de Catalunya (AOC). La conveniència de dedicar-se exclusivament al nou càrrec farà que Desset deixi l’alcaldia, tot i que una i altra feina no són incompatibles. El seu substitut serà l’actual tinent d’alcalde, Jordi Pibernat. La plaça de regidor que quedarà vacant l’ocuparà el següent de la llista de Junts per Anglès, Joan València. La renúncia de Desset es formalitzarà en el ple del pròxim dia 19.
L’encara alcaldessa, que substitueix al capdavant de l’AOC Magda Bonmatí, serà l’encarregada de donar continuïtat al procés d’adaptació de les administracion...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/politica/article/17-politica/1998721-astrid-desset-entra-al-govern-i-deixa-l-alcaldia-d-angles.html
