Junts constitueix tretze noves executives locals
(Diari de Girona. ).Resum:
Junts per Catalunya [https://www.diaridegirona.cat/tags/junts-per-catalunya.html] ha constituït tretze noves agrupacions locals a la vegueria de Girona,que se sumen a les tretze que ja existien des del passat mes de desembre. El partit confia que la posada en marxa d'aquestes executives locals permetrà reforçar la implantació del partit i vehicular les demandes específiques de cada territori.
De les tretze noves agrupacions, al'Alt Empordà se n'ha constituït una: la de Figueres, amb Josep Maria Bernils com a coordinador. AlBaix Empordà, hi ha quatre noves agrupacions: la de Calonge i Sant Antoni, encapçalada per Carlos Campmajó; la Bisbal, amb Josep M. Plaja al capdavant; Mont-ras, lide...
Font de l'article:
https://www.diaridegirona.cat/comarques/2021/04/07/junts-constitueix-tretze-noves-executives/1098452.html?utm_source=rss
