Guies de lectura
Image

Estrenen una aplicació per al rebut de l'aigua a Anglès

(El Punt. ).
El Punt Avui. Comarques Gironines 02-12-2016 Pàgina 20
Dossier de premsa

Resum:

L'empresa concessionària del servei municipal de l'aigua a Anglès, Aqualia, ha estrenat una aplicació per a dispositius mòbils (tauletes i telèfons intel·ligents). L'aplicació, que es pot descarregar de manera gratuïta, permet fer “totes les gestions vinculades als rebuts en qualsevol moment”, segons assenyala el cap de servei de l'empresa al poble, Jesús Coma.

L'aplicació, per a sistemes operatius Android i iOS, ajuda el client a consultar els consums i les factures generades, i inclou la possibilitat de “facilitar la lectura del comptador i d'avisar d'incidències i avaries, fins i tot enviant fotos”, diu el responsable de l'empresa. Els veïns que vulguin aprofitar l'eina han de descarrega...

Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/1-territori/13-serveis/1027141-estrenen-una-aplicacio-per-al-rebut-de-l-aigua-a-angles.html?cca=1&piwik_campaign=rss&piwik_kwd=nacional&utm_source=rss&utm_medium=nacional&utm_campaign=rss&f=El+Punt+Avui