Queixes a Anglès per la retallada en l'ambulància
(El Punt. ).Resum:
L'Ajuntament d'Anglès ha començat un període de recollida de firmes contra els plans del Servei Català de Salut (SCS)de reduir a la meitat (de 24 a 12 hores) el servei d'ambulància al poble a partir del mes de gener que denuncia l'alcalde, Pere Espinet (Per Anglès Units, PAU).
Espinet diu que entre Olot i Girona només hi ha l'ambulància d'Anglès tot el dia i que reduir el servei provoca malestar. “La retallada faria empitjorar encara més una zona marcada des de fa temps per la crisi [...] Aquesta forta crisi fa que els veïns tinguin una psicosi que les institucions menystenen aquest territori”, afirma.
Dues mil adhesionsLa campanya de signatures inclou Anglès i la resta de municipis del co...
Font de l'article:
http://www.elpuntavui.cat/noticia/article/2-societat/14-salut/760196-queixes-a-angles-per-la-retallada-en-lambulancia.html?piwik_campaign=rss&piwik_kwd=mes&utm_source=rss&utm_medium=mes&utm_campaign=rss
